Q-Zone RPG Server
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Q-Zone RPG Server

Radio ZU


Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Cerere Admin Octavian

2 participanți

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Cerere Admin Octavian Empty Cerere Admin Octavian Mier Dec 24, 2014 11:26 am

Octavian


Incepator SA:MP

Username (Server):Octavian
Varsta / data nasterii (reala):Am frumoasa varsta de 14 ani .
Ocupatia (viata de zi cu zi):In momentul de fata , sunt un elev. Dar munca de elev nu e una usoara daca esti inscris la cel mai bun colegiu din oras , la care trebuie sa te pregatesti , prin urmare ajungang un om cu nenumarate cunostine .Cu alte cuvinte , ocupatia mea pana la varsta de 18 ani este scoala , ulterior factultatea .
Domiciliul (Oras,Judet,Tara):Timisoara , Timis , Romania
De cand jucati pe server-ul nostru? :Petrec timpul pe aceasta minunata comunitate  de aproximativ 10 zile .
De unde ati auzit de acest server?:Am auzit de acest derver de la bunul meu prieten KillerMachine.
Timpul alocat samp-ului zilnic: Cum spuneam si mai sus , in timpul scolii sunt ocupat , dar si atunci  petrec minim 1 ora pe samp . Dar dincolo de acest lucru , in vacante sunt  activ destul de mult ( APROXIMATIV 2-3 ore ) .
Credeti ca sunteti in stare sa aduceti noi jucatori?:Parerea mea este ca ma voi descurca sa aduc playeri facand reclama pe paginia FaceBook si pe servere.De asemenea , mai am cativa prieteni doritori de SA:MP .
Daca da, cam cati : Eu cred ca voi aduce 100% cel putin 5 jucatori destul de activi si ulterior , vom vedea ce rezultat va avea reclama .